Att man aldrig lär sig



Detta med att packa ska vara så jävla svårt. Låg saker överallt i rummet så bestämde mig för att packa ihop allting och lägga det i väskan. Inser att det faktiskt kommer att bli väldigt trångt i den väskan när jag ska åka hem... Men what to do? Pressade ner allt och inser att jag kan göra väskan större, godegud. Men sen blir det lite mer kris igen när jag inser att jag sitter med det största plagget som är med, på mig. Min Onepiece. Men än sålänge så behöver jag inte sitta på väskan för att stänga den så pressa i mer går allt! Haha, tycker nästan synd om mig själv att jag aldrig lär mig att packa rätt. Har använt inte ens halva väskan på tiden jag varit här så hur stor är chansen att jag använder andra halvan tills på onsdag? Njaa, inte speciell stor. Jaja, inte mycket att göra nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0