5 månder ♥



Jag och henke firade igår 5 månader tillsammans så vi bjuder på bilden.
Jag älskar dig, hjärtat.

Tyvärr firades den på olika håll, jag på ullared och han hemma i östersund. Menmen, jag får pussa på honom när jag kommer hem igen. Visar er vad jag köpt när jag kommer hem. För litar inte på min dator längre då den bara laddar vid vissa stunder. Så blir att lämna in den såfort skolan börjar, gött? Nej.

Idag ska vi iallafall väg och kolla på något teater vid momma och moffas gamla hus. Som jag saknar det. Det ska bli riktigt trevligt. Sedan efter det så åker vi och firar min kusin Emma som fyllde 19 i måndags. Grattis på henne! :)

Kommentarer
Postat av: moa

Nu har jag avslutat Veckans Blogg, kika in för att se om just du vann!



Om inte, så kommer det en ny omgång om några dagar, så kika gärna in då. Kul att du var med! :)

2011-08-17 @ 13:35:39
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0