Turkos, världens bästa butik.

Var i eftermiddag iväg och fixade vackra Gabrielas hår. Hon verkade bli mycket nöjd med resultatet. Är så kul att "jobba" för henne och hennes företag. (Det är hon som är ägaren av Turkos som jag fotade för förut, om ni minns?) Ska nu också hjälpa dom att fixa deras hemsida. Tycker det är riktigt roligt att få vara "allt i ett". Och sen när vi ändå pratar om Turkos så tänkte jag någon dag ge er riktiga tips! Tänkte visa vad det är för produkter och så jag använder som kommer från dom. Säger bara en mening, jag älskar de!

Kommentarer
Postat av: Bea

Meeen vad fin hon blev! Du är så duktig hannah <3

2011-11-11 @ 10:17:00
Postat av: Gabriela

Tack så hjärtligt sötaste Hannah <3

Massor med kramar G

2011-11-12 @ 18:46:53
URL: http://turkos.se/category/bloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0